Wim Meuzelaar
Media strategie, planning, inkoop en executie.
Is ook verantwoordelijk voor het totale mediatraject: mediaplanning, inkoop en executie.
‘Na ruim 35 jaar weet ik inmiddels wel hoe je een goed werkbaar mediaplan maakt. Waar nodig schakel ik een gespecialiseerd mediabureau in. Ook wat media-inkoop betreft ben ik een goed en ervaren onderhandelaar. Er wordt bij mij nooit teveel betaald.’

 

 

Arjan Schellinkhout
Communicatie- en Merkenstrateeg.
’Na Commerciële Economie, SRM en tja, 3 jaar TH Civiele Techniek, heb ik na veel praktijkjaren in Groningen Postdoctoraal Merkmanagement gedaan. Voor klanten als ENECO Energie, Zorg en Zekerheid, Nissan Nederland en BCC ontwikkelde ik communicatiestrategieën. Voor Heineken, Sigma Coatings, PernodRicard en Taksi heb ik merken gepositioneerd en de ontwikkeling van huisstijlen en verpakkingen begeleid. Ik vind het heerlijk om met de klant te sparren over hun communicatiestrategie. Een stevige, inhoudelijke discussie bevordert de kwaliteit van de oplossing.
Als parttime docent Communicatie aan de Hogeschool Leiden blijf ik bij de tijd.’

Home